ТЕРНОПІЛЬСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
ТЕРНОПІЛЬСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
від ________________ 20 ___ року м. Тернопіль № _______________
Про затвердження Положення про
департамент розвитку інфраструктури
Тернопільської обласної державної адміністрації
Відповідно до статей 89, 90 Цивільного кодексу України, статей 6, 13, 20, 39
Закону України ,,Про місцеві державні адміністрації”, Закону України „Про
правовий режим воєнного стану”, указів Президента України від 24 лютого 2022
року № 64/2022 „Про введення воєнного стану в Україні” та № 68/2022 „Про
утворення військових адміністрацій”, від 14 січня 2025 року № 26/2025 „Про
продовження строку дії воєнного стану в Україні”, Типового положення про
структурний підрозділ місцевої державної адміністрації, затвердженого
постановою Кабінету Міністрів України від 26 вересня 2012 року № 887
(зі змінами), розпорядження начальника обласної військової адміністрації від
28 січня 2025 року № 46/01.02-01 ,,Про впорядкування структури обласної
державної адміністрації”:
1. Затвердити Положення про департамент розвитку інфраструктури
Тернопільської обласної державної адміністрації, що додається.
2. Визнати такими, що втратили чинність:
розпорядження голови обласної державної адміністрації від 18 лютого 2022
року № 81/01.02-01 ,,Про затвердження Положення про департамент
капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації”;
розпорядження начальника обласної військової адміністрації від 01 лютого
2024 року № 39/01.02-01 ,,Про внесення змін до розпорядження голови обласної
державної адміністрації від 18 лютого 2022 року № 81/01.02-01”.
ТЕРНОПІЛЬСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ
№ 201-од/01.02-01 від 19.03.2025
Сертифікат 3FAA9288358EC0030400000070D63900D32DD800
Підписувач Негода В'ячеслав Андронович
Дійсний з 26.08.2024 16:09:13 по 26.08.2026 16:09:13
Н:RВЖYPH<З=R@О
2
3. Це розпорядження набирає чинності з дня державної реєстрації в
Єдиному державному реєстрі підприємств та організацій України змін до
відомостей про юридичну особу.
Начальник військової адміністрації В’ячеслав НЕГОДА
Степан Куйбіда
Світлана Беспоповцева
Тарас Воловець
Вікторія Прус
Наталія Гніда
Тетяна Романська
Володимир Комінко
Тереза Косюк
ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження начальника
обласної військової адміністрації
____________________________
П О Л О Ж Е Н Н Я
ПРО ДЕПАРТАМЕНТ РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ
ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
1. ДЕПАРТАМЕНТ РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ
ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (далі - департамент) є структурним
підрозділом обласної державної адміністрації, що утворюється головою обласної
державної адміністрації, входить до її складу і в межах Тернопільської області
забезпечує виконання покладених на департамент завдань.
Департамент є правонаступником зобов’язань, прав та обов’язків
департаменту капітального будівництва Тернопільської обласної державної
адміністрації та реорганізованого управління розвитку інфраструктури
Тернопільської обласної державної адміністрації відповідно до розпорядження
начальника обласної військової адміністрації від 28 січня 2025 року
№ 46/01.02-01 „Про впорядкування структури обласної державної адміністрації”.
2. Департамент підпорядковується голові обласної державної адміністрації,
підзвітний та підконтрольний Міністерству розвитку громад та територій
України.
3. Департамент у своїй діяльності керується Конституцією України,
законами України, актами Президента України, Верховної Ради України,
Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства розвитку громад та
територій України, інших центральних органів виконавчої влади,
розпорядженнями голови обласної державної адміністрації, а також цим
Положенням.
2
4. Основними завданнями департаменту є забезпечення реалізації державної
політики в галузях будівництва, дорожнього господарства та транспорту на
території області.
5. Департамент відповідно до визначених галузевих повноважень виконує
такі завдання:
1) організовує виконання Конституції і законів України, актів Президента
України, Кабінету Міністрів України, наказів міністерств, інших центральних
органів виконавчої влади, розпоряджень голови обласної державної
адміністрації та здійснює контроль за їх реалізацією;
2) забезпечує у межах своїх повноважень захист прав і законних інтересів
фізичних та юридичних осіб;
3) надає адміністративні послуги;
4) здійснює державний контроль за дотриманням підприємствами,
установами та організаціями правил, норм, стандартів у межах визначених
повноважень;
5) аналізує стан та тенденції соціально-економічного і культурного розвитку
у галузях будівництва, дорожнього господарства та транспорту у межах області
та вживає заходів до усунення недоліків;
6) бере участь у підготовці пропозицій до проєктів програм соціально-
економічного та культурного розвитку області;
7) вносить пропозиції до проєкту обласного бюджету з питань, що належать
до його компетенції;
8) забезпечує ефективне і цільове використання бюджетних коштів та
коштів інших джерел;
9) бере участь у підготовці заходів щодо регіонального розвитку;
10) розробляє проєкти розпоряджень голови обласної державної
адміністрації, у визначених законом випадках ‒ проєкти нормативно-правових
актів з питань реалізації галузевих повноважень;
11) бере участь у погодженні проєктів нормативно-правових актів,
розроблених іншими органами виконавчої влади;
12) бере участь у розробленні проєктів розпоряджень голови обласної
державної адміністрації, проєктів нормативно-правових актів, головними
розпорядниками яких є інші структурні підрозділи;
13) бере участь у підготовці звітів голови обласної державної адміністрації
для їх розгляду на сесії обласної ради;
3
14) готує самостійно або разом з іншими структурними підрозділами
інформаційні та аналітичні матеріали для подання голові обласної державної
адміністрації;
15) забезпечує здійснення заходів щодо запобігання і протидії корупції;
16) готує (бере участь у підготовці) проєкти угод, договорів, меморандумів,
протоколів зустрічей делегацій і робочих груп у межах своїх повноважень;
17) розглядає в установленому законодавством порядку звернення
громадян;
18) опрацьовує запити і звернення народних депутатів України та депутатів
відповідних місцевих рад;
19) забезпечує доступ до публічної інформації, розпорядником якої є
департамент;
20) постійно інформує населення про стан здійснення визначених законом
повноважень;
21) контролює в установленому порядку органи місцевого самоврядування
та надає методичну допомогу з питань здійснення наданих їм законом
повноважень органів виконавчої влади;
22) здійснює повноваження, делеговані обласною радою;
23) забезпечує у межах своїх повноважень виконання завдань мобілізаційної
підготовки, цивільного захисту населення, дотримання вимог законодавства з
охорони праці, пожежної безпеки;
24) організовує роботу з укомплектування, зберігання, обліку та
використання архівних документів;
25) забезпечує у межах своїх повноважень реалізацію державної політики
стосовно захисту інформації з обмеженим доступом;
26) бере участь у вирішенні відповідно до законодавства колективних
трудових спорів (конфліктів);
27) забезпечує захист персональних даних;
28) виконує завдання з будівництва, реконструкції, реставрації,
капітального і поточного ремонту об’єктів житлово-комунального, соціально-
культурного, спортивного, оздоровчого та іншого призначення в області;
29) забезпечує управління автомобільними дорогами загального
користування місцевого значення на території Тернопільської області;
30) сприяє впровадженню у будівництво прогресивних проєктних рішень,
нових будівельних матеріалів, конструкцій і виробів;
4
31) здійснює координацію роботи з організації утримання в належному
технічному стані мережі автомобільних доріг загального користування
місцевого значення, мостів та штучних споруд на території області;
32) виконує функції замовника будівництва об’єктів житлово-комунального
і соціального призначення, будівництва автомобільних доріг загального
користування місцевого значення та у разі делегування обласною державною
адміністрацією відповідних функцій ‒ будівництва будівель та інженерних
споруд у інших областях;
33) сприяє органам місцевого самоврядування у вирішенні питань
соціально-економічного розвитку області;
34) готує пропозиції з питань розвитку будівництва і подає їх на розгляд
голові обласної державної адміністрації;
35) забезпечує дотримання законодавства у галузі будівництва;
36) розробляє на основі пропозицій структурних підрозділів обласної
державної адміністрації поточні й перспективні програми капітального
будівництва, складає переліки проєктів будов, план фінансування будівництва
на підставі титулу будови та проєктно-вишукувальних робіт і подає їх на
затвердження в установленому порядку обласній державній адміністрації;
37) забезпечує в установленому порядку в повному обсязі своєчасне
фінансування проєктно-вишукувальних робіт і будівництва об’єктів відповідно
до титульних списків будов та укладених договорів;
38) розміщує замовлення на проєктно-вишукувальні роботи, укладає з
проєктно-вишукувальними організаціями договори на розроблення проєктно-
кошторисної документації та здійснення ними авторського нагляду за
будівництвом;
39) здійснює передачу в установлені терміни проєктно-вишукувальним
організаціям завдань на проєктування, вихідних даних та інших документів,
необхідних для виконання проєктних та вишукувальних робіт та розроблення
проєктно-кошторисної документації;
40) приймає і перевіряє комплектність одержаної від проєктно-
вишукувальних організацій проєктно-кошторисної та іншої документації,
забезпечує в установленому порядку проведення державної експертизи цієї
документації, її погодження, затвердження та передачу будівельним
організаціям;
41) розміщує замовлення на капітальне будівництво, укладає з
будівельними організаціями відповідні договори, разом з підрядними
5
організаціями визначає та погоджує ціни на будівництво об’єктів відповідно до
діючих нормативних актів;
42) забезпечує підготовку геодезичної основи для будівництва;
43) забезпечує будівництво технологічним, енергетичним та іншим
устаткуванням, апаратурою, матеріалами, меблями та інвентарем, поставку яких,
згідно з договором, покладено на замовника;
44) передає підрядній організації устаткування, що підлягає монтажу,
апаратуру і матеріали, забезпечення якими покладено на замовника;
45) передає підрядній організації, в погоджені нею терміни, документи про
дозвіл відповідних органів на:
виконання будівельно-монтажних робіт;
відведення земельної ділянки під будівництво;
проведення робіт у зоні повітряних ліній електропередачі та зв’язку,
ділянок залізниць, що експлуатуються, або в смузі відчуження залізниць, а також
на розкриття шляхових покриттів;
проведення робіт у місцях, де проходять підземні комунікації, з передачею
будівельній організації схем таких комунікацій: кабельних, газових,
водопровідних, каналізаційних тощо, розміщених на території будівельного
майданчика;
користування під час проведення будівельних робіт у населених пунктах
електроенергією, газом, водою, парою від існуючих джерел, відповідно до
проєкту організації робіт;
вирубування дерев і пересадження дерев;
перенесення з будівельного майданчика магістральних ліній
електропередач, залізничних колій, мереж водопроводу, каналізації,
газопроводів, нафтопроводів, ліній зв’язку та інших споруд, що перешкоджають
будівництву на відведеному майданчику, в терміни, передбачені в особливих
умовах до договору;
46) здійснює технічний нагляд за будівництвом, контроль за відповідністю
обсягів та якості виконаних робіт проєктам, технічним умовам і стандартам;
47) забезпечує виконання пусконалагоджувальних робіт і підготовку
об’єктів до експлуатації;
48) забезпечує прийняття в експлуатацію завершених будівельних об’єктів;
49) передає, на підставі зареєстрованої декларації про готовність об’єкта до
експлуатації або сертифіката, завершені будівництвом і введені в експлуатацію
6
об’єкти капітального будівництва організаціям, які в подальшому будуть
здійснювати їх експлуатацію;
50) згідно з укладеними договорами здійснює розрахунки з підрядними та
іншими організаціями за виконані роботи та послуги;
51) здійснює делеговані обласною державною адміністрацією функції із
забезпечення житлом окремих категорій громадян згідно з чинним
законодавством;
52) приймає згідно з актом від підрядних організацій законсервовані або
припинені будівництвом об’єкти і вживає заходів для їх збереження, вносить
інвесторам пропозиції щодо подальшого використання об’єктів незавершеного
будівництва;
53) веде бухгалтерський та статистичний облік, складає та у визначені
терміни подає в установленому порядку відповідним органам звітність з усіх
видів діяльності за затвердженими формами, несе відповідальність за їх
достовірність;
54) перевіряє подані до оплати документи підрядних, постачальних,
проєктно-вишукувальних та інших організацій щодо виконання робіт, поставки
продукції та надання послуг;
55) вносить обласній державній адміністрації пропозиції щодо створення
підприємств для виготовлення обладнання, будівельних матеріалів і виробів,
проведення будівельних, монтажних і пусконалагоджувальних робіт;
56) надає на договірних засадах послуги замовника підприємствам та
організаціям, незалежно від форм власності та окремим громадянам;
57) у разі визначення департаменту розпорядником коштів, бере участь у
реалізації державних і бюджетних програм з питань: будівництва, зокрема
розгортання будівництва доступного житла, молодіжного житлового
будівництва, іпотечного кредитування громадян, пільгового кредитування
індивідуальних сільських забудовників, будівництва житла для окремих
категорій громадян, реалізації проєктів соціальної та інженерно-транспортної
інфраструктури, а також будівництва автомобільних доріг загального
користування місцевого значення;
58) здійснює контроль за ходом, якістю, вартістю та обсягами виконання
робіт відповідно до частини першої статті 849 Цивільного Кодексу України та у
порядку передбаченому договорами підряду;
7
59) забезпечує організацію відбору на конкурсних засадах проєктів, що
можуть реалізовуватися за кошти державного фонду регіонального розвитку та
здійснює моніторинг використання коштів на їх реалізацію;
60) здійснює моніторинг введених в експлуатацію соціально-значущих та
незавершених будівництвом об’єктів;
61) бере участь у розгляді питань, пов’язаних із виникненням надзвичайних
ситуацій техногенного та природного характеру;
62) здійснює моніторинг проєктування та будівництва об’єктів у рамках
реалізації проєктів державного значення;
63) бере участь у реалізації заходів щодо енергозбереження та
ресурсозбереження;
64) бере участь у розробленні та організації реалізації заходів із
забезпечення економії паливно-енергетичних ресурсів при проєктуванні,
будівництві та реконструкції будинків і споруд, будівництві автомобільних доріг
загального користування місцевого значення;
65) здійснює моніторинг розвитку індустрії будівельних матеріалів;
66) розробляє пропозиції щодо формування та реалізації державної політики
(стратегії) у галузі дорожнього господарства та управління автомобільними
дорогами загального користування місцевого значення, програми розвитку
дорожнього господарства;
67) здійснює повноваження замовника поточного та капітального ремонту,
реконструкції та нового будівництва об’єктів дорожнього господарства
комунальної власності;
68) організовує будівництво, реконструкцію, ремонт та утримання
автомобільних доріг загального користування місцевого значення відповідно до
державних будівельних норм та стандартів, переліків об’єктів та обсягів
бюджетних коштів, передбачених місцевими бюджетами;
69) забезпечує належне маршрутне орієнтування користувачів
автомобільних доріг загального користування місцевого значення;
70) забезпечує стале функціонування автомобільних доріг загального
користування місцевого значення;
71) організовує озеленення смуги відведення автомобільних доріг
загального користування місцевого значення;
72) здійснює ведення статистичного обліку та паспортизації автомобільних
доріг загального користування місцевого значення і штучних споруд на них;
73) організовує розроблення документації із землеустрою;
8
74) здійснює контроль за станом автомобільних доріг загального
користування місцевого значення, виявлення аварійно-небезпечних місць
(ділянок) і місць концентрації дорожньо-транспортних пригод та вживає заходів
щодо їх ліквідації;
75) забезпечує фінансування та розвиток мережі автомобільних доріг
загального користування місцевого значення;
76) здійснює планування та виконання заходів з безпеки дорожнього руху;
77) координує роботу щодо складання переліків об’єктів, які фінансуються
за рахунок державних капітальних вкладень, передбачених в державних і
місцевих бюджетах;
78) здійснює керівництво діяльністю щодо організації дорожнього руху та
вирішує інші питання дорожнього руху;
79) забезпечує організацію пасажирських перевезень на міжміських і
приміських маршрутах загального користування, що проходять територією двох
і більше територіальних громад та не виходять за межі території області;
80) забезпечує організацію роботи щодо взаємодії з Міністерством розвитку
громад та територій України з питань координації роботи авіаційного,
внутрішнього водного, автомобільного та залізничного транспорту;
81) аналізує потреби області в перевезенні авіаційним, внутрішнім водним,
автомобільним та залізничним транспортом;
82) погоджує тарифи на перевезення пасажирів і багажу залізничним
транспортом у приміському сполученні;
83) бере участь у забезпеченні моніторингу обстежень щодо стану
залізничних переїздів, їх утримання та охорони;
84) подає голові обласної державної адміністрації на затвердження правила
плавання для малих, спортивних суден і водних мотоциклів та використання
засобів для розваг на воді, розміщення плавучих споруд в області;
85) здійснює погодження проведення спортивних та інших масових заходів
на воді;
86) здійснює відкриття бази для стоянки малих суден і бази для стоянки
спортивних суден, здійснює їх огляди, оприлюднює інформацію про такі бази на
своєму офіційному вебсайті;
87) здійснює контроль за дотриманням правил безпечної експлуатації баз
для стоянки малих суден;
88) забезпечує організацію перевірки суднових документів на право
управління прогулянковим судном та посвідчень судноводія малого судна або
9
водного мотоцикла, виданих до набрання чинності Закону України ,,Про
внутрішній водний транспорт”;
89) організовує роботу щодо розроблення і здійснення заходів для
покращення інвестиційного та інноваційного клімату регіону у галузі
транспорту;
90) організовує роботу щодо визначення поточної та перспективної потреби
у послугах та роботах, що надаються та виконуються підприємствами галузі
транспорту;
91) організовує роботу щодо міжрегіональних економічних зв’язків та
взаємодії між підприємствами галузі транспорту та споживачами їх послуг;
92) організовує роботу щодо створення належних умов для доступу осіб з
обмеженими фізичними можливостями до об’єктів транспортної інфраструктури
та транспорту загального користування;
93) приймає участь у визначенні пріоритетів розвитку, а також формуванні
напрямів інвестиційної політики та підготовці пропозицій із зазначених питань,
спрямованих на забезпечення сталого розвитку області та організацію надання
послуг, підвищення їх якості та конкурентоспроможності;
94) готує пропозиції щодо реформування і розвитку галузі транспорту,
спрямовані на виконання законів, актів Президента України і Кабінету Міністрів
України, та забезпечення здійснення заходів для їх реалізації;
95) здійснює спільно з відповідними організаціями заходи, спрямовані на
забезпечення безпеки руху на всіх видах транспорту і шляхах сполучення,
зменшення шкідливого впливу діяльності транспорту на навколишнє природне
середовище;
96) надає пропозиції щодо впровадження новітніх технологій на ринку
пасажирських перевезень;
97) в межах повноважень здійснює контроль за дотриманням законодавства
у сфері автомобільного транспорту на території області;
98) формує та веде реєстр міжміських і приміських автобусних маршрутів
загального користування, які не виходять за межі території області;
99) розробляє та подає голові обласної державної адміністрації на
затвердження умови конкурсу, а також забезпечує підготовку та проведення
конкурсу із перевезення пасажирів на міжміських та приміських автобусних
маршрутах загального користування, що проходять територією двох і більше
територіальних громад та не виходять за межі території області;
10
100) здійснює видачу дозволів на розміщення зовнішньої реклами поза
межами населених пунктів області;
101) бере участь у затвердженні регіональних програм розвитку дорожнього
руху та його безпеки;
102) здійснює інші передбачені законом повноваження.
6. Департамент для здійснення повноважень та виконання покладених на
нього завдань має право:
1) одержувати в установленому законодавством порядку від інших
структурних підрозділів обласної державної адміністрації, органів місцевого
самоврядування, підприємств, установ та організацій незалежно від форми
власності та їх посадових осіб інформацію, документи і матеріали, необхідні для
виконання покладених на нього завдань;
2) залучати до виконання окремих робіт, участі у вивченні окремих питань
спеціалістів, фахівців інших структурних підрозділів обласної державної
адміністрації, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх
керівниками), представників громадських об’єднань (за згодою);
3) вносити в установленому порядку пропозиції щодо удосконалення
роботи обласної державної адміністрації у галузях будівництва, дорожнього
господарства та транспорту;
4) користуватись в установленому порядку інформаційними базами органів
виконавчої влади, системами зв’язку і комунікацій, мережами спеціального
зв’язку та іншими технічними засобами;
5) скликати в установленому порядку наради, проводити семінари та
конференції з питань, що належать до його компетенції;
6) залучати на договірних засадах кошти юридичних і фізичних осіб для
формування програм будівництва і розвитку будівельної індустрії, а також
створювати структурні підрозділи та групи технічного нагляду за будівництвом
на території області за погодженням з головою обласної державної адміністрації;
7) одержувати на покриття витрат з утримання служби замовника та ведення
технічного нагляду до 2,5% від суми глав 1-9 зведеного кошторисного
розрахунку вартості об’єктів будівництва;
8) розпоряджатися коштами, передбаченими вартістю будівництва на
виконання завдань та функцій замовника, в межах затвердженого в
установленому порядку кошторису;
11
9) реалізовувати залишки матеріалів та обладнання, що зберігається на
складах і придбані в минулі роки, які в даний момент являються як морально, так
і фізично застарілими та не підлягають використанню для комплектації об’єктів
будівництва у передбаченому чинним законодавством порядку.
Кошти, отримані в результаті реалізації обладнання та матеріалів
направляються:
на здійснення видатків, що входять до загальної вартості об’єктів, за якими
департамент виконує функції замовника та здійснює технічний нагляд;
до спеціального фонду державного бюджету як надходження бюджетних
установ від реалізації в установленому порядку майна, крім нерухомого майна, з
напрямами використання відповідно до чинного законодавства у межах
затвердженого кошторису;
10) порушувати питання щодо відшкодування збитків, заподіяних
протиправними діями (порушення правил експлуатації автомобільних доріг і
дорожніх споруд, псування майна дорожнього господарства, створення
перешкод, які здійснюють вплив на автомобільну дорогу, як наслідок – безпеку
дорожнього руху), та притягати до відповідальності юридичних і фізичних осіб
згідно з чинним законодавством;
11) набувати майнових прав відповідно до законодавства, бути позивачем
та відповідачем у судах, укладати мирові угоди;
12) одержувати на покриття витрат з утримання служби замовника та
ведення технічного нагляду до 3% від суми глав 1-9 зведеного кошторисного
розрахунку вартості дорожніх робіт і послуг.
7. Департамент в установленому законодавством порядку та у межах
повноважень взаємодіє з іншими структурними підрозділами, апаратом обласної
державної адміністрації, районними державними адміністраціями, органами
місцевого самоврядування, територіальними органами міністерств, інших
центральних органів виконавчої влади, а також підприємствами, установами та
організаціями з метою створення умов для провадження послідовної та
узгодженої діяльності щодо строків, періодичності одержання і передачі
інформації, необхідної для належного виконання покладених на нього завдань та
здійснення запланованих заходів.
8. Департамент очолює директор, який призначається на посаду і
звільняється з посади головою обласної державної адміністрації згідно із
12
законодавством про державну службу за погодженням з Міністерством розвитку
громад та територій України.
9. Директор департаменту:
1) здійснює керівництво департаментом, несе персональну відповідальність
за організацію та результати його діяльності, сприяє створенню належних умов
праці у департаменті;
2) подає на затвердження голові обласної державної адміністрації
положення про департамент;
3) затверджує посадові інструкції працівників департаменту та розподіляє
обов’язки між ними;
4) планує роботу департаменту, вносить пропозиції щодо формування
планів роботи обласної державної адміністрації;
5) вживає заходів до удосконалення організації та підвищення ефективності
роботи департаменту;
6) звітує перед головою обласної державної адміністрації про виконання
покладених на департамент завдань та затверджених планів роботи;
7) може входити до складу колегії обласної державної адміністрації;
8) вносить пропозиції щодо розгляду на засіданнях колегії питань, що
належать до компетенції департаменту, та розробляє проєкти відповідних
рішень;
9) може брати участь у засіданнях органів місцевого самоврядування;
10) представляє інтереси департаменту у взаємовідносинах з іншими
структурними підрозділами обласної державної адміністрації, з міністерствами,
іншими центральними органами виконавчої влади, органами місцевого
самоврядування, підприємствами, установами та організаціями - за дорученням
керівництва обласної державної адміністрації;
11) видає у межах своїх повноважень накази, організовує контроль за їх
виконанням;
12) подає на затвердження голові обласної державної адміністрації проєкти
кошторису та штатного розпису департаменту в межах визначеної граничної
чисельності та фонду оплати праці його працівників;
13) розпоряджається коштами у межах затвердженого головою обласної
державної адміністрації кошторису департаменту;
14) здійснює добір кадрів;
13
15) організовує роботу з підвищення рівня професійної компетентності
державних службовців департаменту;
16) призначає на посади та звільняє з посад у порядку, передбаченому
законодавством про державну службу, державних службовців департаменту,
здійснює інші, визначені Законом України „Про державну службу”,
повноваження керівника державної служби в департаменті.
17) приймає на роботу та звільняє з роботи в порядку, передбаченому
законодавством про працю, працівників департаменту, які не є державними
службовцями, приймає рішення щодо їх заохочення, притягнення до
дисциплінарної відповідальності;
18) проводить особистий прийом громадян з питань, що належать до
повноважень департаменту;
19) забезпечує дотримання працівниками департаменту правил
внутрішнього трудового розпорядку та виконавської дисципліни;
20) укладає від імені департаменту договори, угоди, мирові угоди,
представляє департамент у судах та видає довіреності;
21) несе відповідальність за стан і розвиток мережі автомобільних доріг
загального користування місцевого значення в області, мобілізацію коштів та
фінансування дорожніх робіт;
22) відповідає за прогнозування і реалізацію державної політики стосовно
розвитку та утримання існуючої мережі автомобільних доріг загального
користування місцевого значення в області у межах фінансових ресурсів, що
направляються на дорожнє господарство згідно із законодавством;
23) відповідає за ефективне та цільове використання бюджетних коштів та
коштів інших джерел;
24) здійснює інші повноваження, визначені законом.
10. Накази директора департаменту, що суперечать Конституції України,
іншим актам законодавства, рішенням Конституційного Суду України, наказам
Міністерства розвитку громад та територій України можуть бути скасовані
головою обласної державної адміністрації, Міністерством розвитку громад та
територій України.
11. Для розгляду наукових рекомендацій і пропозицій в департаменті
можуть утворюватися наукові ради та комісії.
14
Склад цих органів та положення про них затверджуються директором
департаменту.
12. Директор департаменту може мати заступників.
Заступники директора департаменту призначаються на посаду та
звільняються з посади директором департаменту відповідно до законодавства
про державну службу за погодженням з головою обласної державної
адміністрації.
13. Директор департаменту здійснює визначені Законом України „Про
державну службу” повноваження керівника державної служби в департаменті.
14. Граничну чисельність, фонд оплати праці працівників департаменту
визначає голова обласної державної адміністрації у межах відповідних
бюджетних призначень.
15. Штатний розпис та кошторис департаменту затверджує голова обласної
державної адміністрації за пропозиціями директора департаменту відповідно
до Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання
кошторисів бюджетних установ, затверджених постановою Кабінету Міністрів
України від 28 лютого 2002 р. № 228.
16. Департамент утримується за рахунок коштів загального і спеціального
фонду державного бюджету.
17. Департамент є юридичною особою публічного права, має самостійний
баланс, рахунки в органах Державної казначейської служби України, печатку із
зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням, власні
штампи і бланки.