Про підсумки розгляду звернень
громадян, що надійшли до
управління у 2020 році
На виконання розпорядження голови обласної державної адміністрації від 02.11.2020 № 617/01.02-01 „Про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до облдержадміністрації упродовж 9 місяців 2020 року”, управління капітального будівництва інформує про те, що протягом 2020 року на розгляд надійшло 150 звернень, що на 6 звернень менше ніж у 2019 році, з них:
88 звернень щодо ремонту автомобільних доріг, що на 13 звернень менше ніж у 2019 році;
6 звернень щодо будівництва, що на 4 звернення більше ніж у 2019 році;
6 звернень щодо ремонту мостів, що на 4 звернень менше ніж у 2019 році;
50 звернень - інші питання, що на 19 звернень більше ніж у 2019 році.
В 2020 році надійшло до управління капітального будівництва звернень, а саме:
30 – колективних звернень, що на 2 більше у порівнянні з 2019 роком;
77 - урядова гаряча лінія, що на 22 більше у порівнянні з 2019 роком;
11 - повторних, що на 5 менше у порівнянні з 2019 роком;
20 - контрольних, що на 36 менше у порівнянні з 2019 роком;
131 - звернень, які надійшли з обласної державної адміністрації, що на 50 більше порівняно з 2019 роком;
7 – особистий (усний) прийом, що на 3 більше у порівнянні з 2019 роком.
Найбільше звертались громадяни з районів: Тернопільського, Кременецького, Бучацького, Теребовлянського, Монастириського та Борщівського районів.
Найменше звернень з Козівського, Лановецького, Підгаєцького, Підволочиського та Зборівського районів.
У 2020 році зменшилась кількість звернень порівняно з 2019 роком. Також слід зазначити, що зменшилась кількість повторних звернень. Управління вивчає причину їх надходжень, розглядає та надає роз’яснення.
В основному в зверненнях громадян порушувались такі питання: ремонт автомобільних доріг та експлуатаційне утримання, розчищення придорожніх смуг від парослі, проведення капітального ремонту та реконструкції шкіл, садочків, будинків культури, лікарень, спортивних майданчиків, ремонт мостів, встановлення дорожніх знаків та дорожньої розмітки. В зимовий період громадяни звертались з проханням посипати дороги і прибрати їх від снігу.
За результатами розгляду ряд звернень вирішено позитивно, іншим заявникам надано інформаційну, консультативно-роз’яснювальну допомогу з вирішення питань, які турбують жителів області.
Протягом 2020 року начальник управління приділяв значну увагу удосконаленню роботи із зверненнями громадян, попередженню причин, які породжують скарги громадян. Розгляд звернень громадян, організації особистого прийому, забезпечення оперативного реагування, належної організації та дотримання термінів розгляду звернень громадян.
Наказом начальника управління від 22.10.2020 № 37- агп затверджено графіки прийому громадян.
Всі графіки для зручності розміщені на інформаційній дошці. Усі звернення реєструються в системі „АСКОД”.
Ведення діловодства за зверненнями громадян здійснюється відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян та з дотриманням вимог Закону України „Про звернення громадян”, Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/208 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”.
Моніторинг організації роботи із зверненнями громадян упродовж 2020 року свідчить про те, що в управлінні на належному рівні проводиться робота щодо повноти та дотримання термінів розгляду звернень громадян. Звернення громадян до органів державної влади та органів місцевого самоврядування мають важливе значення у забезпеченні постійного зв'язку між державою та громадянином, у вирішенні життєво важливих проблем окремої людини і суспільства в цілому, реалізації конституційних прав і свобод людини і громадянина.