Про підсумки розгляду звернень

громадян, що надійшли до

департаменту капітального будівництва

обласної військової адміністрації

упродовж 2024 року

 

   Згідно розпорядження начальника військової адміністрації від 30.10.2024 № 596/01.02-01 про організацію роботи із зверненнями громадян в окремих структурних підрозділах обласної військової адміністрації та забезпечення виконання Закону України ,,Про звернення громадян”, Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 ,,Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, департамент капітального будівництва (далі-департамент) інформує про те, що протягом 2024 року на розгляд надійшло 90 звернень, що на 13 звернень менше в порівнянні з 2023 роком.

 

Звернення громадян

2023 рік

2024 рік

всього звернень, які надійшли до департаменту капітального будівництва

103

90

ремонт доріг, а саме:

мостів

встановлення дорожніх знаків та нанесення дорожньої розмітки

56

71

3

3

5

6

встановлення водовідведення для стічних вод, освітлення проїзної частини

1

1

зачистки придорожньої смуги від чагарників,  дерев та кущів

розчищення проїзної частини від снігу, посипання піщано-сольовою сумішшю

3

-

5

3

реконструкція шкіл, садочків

2

2

інші питання

28

4

    

 

     В 2023 - 2024 роках до департаменту капітального будівництва надійшло на розгляд звернень громадян, а саме:

16 - колективних звернень, що на 5 більше у порівнянні з попереднім 2023 роком;

40 -  на урядову гарячу лінію, що на 16 менше у порівнянні з попереднім 2023 роком;

14 - на гарячу телефонну лінію керівництва, що на 1 більше  у порівнянні з попереднім 2023 роком;

3 -  повторних звернень, що на 4 менше у порівнянні з попереднім 2023 роком;

23 - контрольних звернень, що на 14 більше у порівнянні з попереднім 2023 роком;  

76 - звернення, які надійшли з обласної військової адміністрації, що на 16 менше у порівнянні з попереднім 2023 роком;

2 – особистий (усний) прийом громадян - однакова кількість звернень у порівнянні з 2023 роком.

     Значна увага приділялася зверненням, які надійшли до департаменту з обласної військової адміністрації на урядову гарячу лінію та гарячу телефонну лінію керівництва, надавались обґрунтовані відповіді громадянам стосовно їх звернень.  

37 звернень було перенаправлено за належністю відповідно до вимог частини 3 статті 7 Закону України „Про звернення громадянˮ, а на інші звернення надавалась змістовна обґрунтована  відповідь.

Найбільше звертались громадяни з районів: Тернопільського, Чортківського.

     У 2024 році зменшилась кількість  звернень порівняно з 2023 роком. Також слід зазначити, що зменшилась кількість  повторних звернень. Департамент вивчає причину їх надходжень, розглядає  та надає роз’яснення.

     В основному в зверненнях громадян порушувались такі питання: ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення та експлуатаційне утримання доріг, розчищення придорожніх смуг від парослі, проведення капітального ремонту та реконструкції шкіл, садочків, ремонт мостів (штучних споруд), встановлення дорожніх знаків та нанесення дорожньої розмітки, встановлення водовідведення для стічних вод, освітлення проїзної частини.  В зимовий період громадяни звертались з проханням  посипати дороги піщано-сольовою сумішшю і прибрати їх від снігу.

     За результатами розгляду ряд звернень вирішено позитивно, іншим заявникам надано інформаційну, консультативно-роз’яснювальну допомогу з вирішення питань, які турбують жителів області.

     Протягом 2024 року директор департаменту приділяв значну увагу удосконаленню роботи із зверненнями громадян, попередженню причин, які породжують скарги громадян. Розгляд звернень громадян, організації особистого прийому, забезпечення оперативного реагування, належної організації та дотримання термінів розгляду звернень громадян.

     Наказом директора департаменту від 01.01.2024 № 1-агп затверджено графіки прийому громадян.

   Всі графіки для зручності розміщені на інформаційній дошці  департаменту. Звернення громадян, які надходять до департаменту капітального будівництва, реєструються в системі електронного документообігу „АСКОД”.

    Ведення діловодства за зверненнями громадян здійснюється відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян та з дотриманням вимог Закону України „Про звернення громадян”, Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”.

  Моніторинг організації роботи із зверненнями громадян упродовж 2024 року свідчить про те, що в департаменті на належному рівні проводиться робота щодо повноти надання інформації та дотримання термінів розгляду звернень громадян. Звернення громадян до органів державної влади та органів місцевого самоврядування мають важливе значення у забезпеченні постійного зв'язку між державою та громадянином, у вирішенні життєво важливих проблем окремої людини і суспільства в цілому, реалізації конституційних прав і свобод людини та громадянина.